Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nu e ja vid bossen. hur ska ja klara 'n? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 om du titta upp i taket så kan du skuta grapple hook på en sak sen ska du hoppa av på sån trägrej på väggen görr å 3 ggr till 5 ggr sen tar du grapple hook på ögat å slår på det 2ggr 3ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Hur ska jag komma in i wind tmpel jag har fire och ice pilarna men jag vet inte hur jag ska komma in och i earth tempel står det en sten ivägen för dörren ska jag få bort den med kraft armbandet och om man ska det hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 åk en ruta över dragoon roost island så ser du en vulkan skjut ispil på vulkanen så försviner elden sen ska då komma in i vulkanen å hämta armbandet eller ironboots så kan du åka å till vind/jord templena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 om du ska in i wind temple så ska du ha iron boots och den störa hammaren och slå på stenen som blåser ut wind, Earth temple kommer jag inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 när man följer efter den där tjejen i windfall island på natten som snor pengar från eskimåkillen...ska man ge honom ett foto på henne eller?? det går inte att ge honom fotot jag tog på henne?? Hjääälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ne man ska inte ge honom det för att om man oratar rätt med tjejen får man en flaska å försviner å då kan man ju inte ta kort på henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 det går ta ett kort på henne när hon bryter upp kassaskåpet...men jag klarade det igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag har klarat det miljoner gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanne40 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 om du har hookshot så kan du bifria honom Det fungerar inte har försökt ett antal ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 åk en ruta över dragoon roost island så ser du en vulkan skjut ispil på vulkanen så försviner elden sen ska då komma in i vulkanen å hämta armbandet eller ironboots så kan du åka å till vind/jord templena man ska annars åken en ruta under dragon roost island.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det föregående brevet jag skrev var fel skrivet det skulle igentligen var min fråga hur man tar sig in i wind temel för jag har klarat av earth templ och 0014 har rätt man åker en ruta under dragon roost island så jag var vilse ledd och ta inte illa upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg