Salzalada Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Men startar min dator så måste man skriva in ett lösenord. Hur gör jag för att kolla vad lösenordet är när jag är inloggad eller går det överhuvudtaget? För jag vill inte att min syrra ska kunna lösenordet och byta det när hon lånar datorn... Jag har Windows XP med Service Pack 2 om det är till någon hjälp.
jollepolle Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 du kan inte kolla vad ditt lösen är överhuvud taget för windows komrimerar ner det. din syrra måste skriva in ditt lösen innan du kan byta om jag inte minns fel. när din syrra ska låna datorn så kan hon väl gå in på Gäst kontot så här gör du för att aktivera det: Gå in på kontrollpanelen sedan klickar du Användare sedan så ska du klicka på användare kontot Gäst efter det ska du klcika på aktivera klart! en person som är inlogg som gäst har jätte mycket begränsingar hon kan te.x. inte byta ditt lösen hon kan inte äns kolla på användare kontonen
Salzalada Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Skrivet 3 April 2005 Aha.. Ok... Tack! Tråden kan låsas.
Rekommendera inlägg