ouagadougo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag håller med, det är en liten tom plats som ser ut att va till ett nytt item, men jag har inte hittat eller hört nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Det finns inget nytt item så enkelt är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag trodde också att man kund få en sak till men sen STRUNTADE jag in det !!!!!!! vad händer om man har en sak för lite ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det inebär ju att man klarat hela spelet mendet finns inget nytt så det är lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Synd när man kollar på itemlistan finns det en ledig plats Jo, så är det bara.... Det finns ju 2 tomma platser när man väljer karaktärer...=) Om man klickar på dem blir det en slumpmässig gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja just det är det ingen som säger att man kan få 2 till gubbar men det bror nog på att dom har en funktion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja just det är det ingen som säger att man kan få 2 till gubbar men det bror nog på att dom har en funktion Jag brukar dock igämt köra slumpmässigt med mina kompisar. Annars blir det trökigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg