PCH Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Batista Vann över Tripel H och Batista blev World Heavyweight Champion. John Cena vann över JBL och blev WWE Champion. Undertaker vann över Randy Orton. Kurt Angel vann över HBK-Shawn Michaels. Rey Mysterio vann över Eddie Guerrero. Jag gillar att :) Batista Vann över Tripel H och Batista blev World Heavyweight Champion John Cena vann över JBL och blev WWE Champion Undertaker vann över Randy Orton. Jag gillar inte att Kurt Angel vann över HBK-Shawn Michaels. För mig spelade det ingen roll vilken som vann Mellan Rey Mysterio vann över Eddie Guerrero. Skriv vad ni tycker om dessa vinster. Redigerat 5 April 2005 av PCH Citera
Skinnpytte Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Det är huvudsaken att Ray vann Men Det var bra också att Batista WHC Champion Citera
Gäst YoTo Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Jag såg kluttet Live på datan, och det sög rent ut sagt att HHH förlora, men spelar roll, han kommer vinna den av Edge som vann Ladder matchen. D.V.S. Edge vinner över Batista genom en snar framtid, sen kommer HHH att vinna mot Edge.. Citera
Zaff Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 Jag såg kluttet Live på datan, och det sög rent ut sagt att HHH förlora, men spelar roll, han kommer vinna den av Edge som vann Ladder matchen. D.V.S. Edge vinner över Batista genom en snar framtid, sen kommer HHH att vinna mot Edge.. lätt inte batista kommer krosa edge med en power bomb :P Citera
Wrestling_guy Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Du glömde Big Show VS akendo han var tyngre än Big Show och big show förlora Citera
PCH Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Skrivet 8 April 2005 Jag menade typ wrestling matcher :bah: Citera
Gäst YoTo Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Edge vann Money In The Bank matchen (Steg match) och Trish Stratus vann över Christy, för att åter igen vinna DIVA championchip.. http://www.wwe.com för fler resultat. Citera
PCH Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Skrivet 8 April 2005 Jag tyckte Kane borde vunnit Money In The Bank Matchen Citera
Gäst YoTo Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Osis, för han var inte så nära, det var alla utom han som var nära faktiskt.. =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.