Gäst Youx Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 :shock: på ruby ska det finnas en ö som heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Ja, det finns det. Du måste åka dit genom att ha rätt Id: nummer, och det ändras varje dag. Prata med en kille i den där flott-ön som flyter på vatten, en gammal gubbe i ett hus som tittar ut genom ett fönster så säger han om han kan se den eller inte. Kan ha se den kan du komma dit, annars inte! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 när jag fick rätt fick jag bara pp up det var på tredje plats måste man komma på första plats :new_silly: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Det är ungefär som Cyndacuil sa bara att man ska ha rätt id nummer på pokemonen! Det är därför man ska fånga så många pokemon som möjligt så man kan komma till Mirage Island! Det skulle ju var jätte bra om man hade alla pokemon! Då skulle man komma dit varje dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vet ej men jag skulle säga om jag viste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SilverRalts Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Hm, det spelar ingen roll hur många pokémon man fångar, alla får samma ID nummer, vill man ha olika så får man byta pokémon med en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Hm, det spelar ingen roll hur många pokémon man fångar, alla får samma ID nummer, vill man ha olika så får man byta pokémon med en kompis. Menar du att alla har olika ID-nummer? Men då har ju jag fångat Pokemon i onödan men är du egentligen helt säker och var har du fått vetat det egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Hm, det spelar ingen roll hur många pokémon man fångar, alla får samma ID nummer, vill man ha olika så får man byta pokémon med en kompis. Menar du att alla har olika ID-nummer? Men då har ju jag fångat Pokemon i onödan men är du egentligen helt säker och var har du fått vetat det egentligen? Du har ju ett eget ID-nummer på ditt Trainer Card, det är väl antagligen det som kommer på andra men om du byter så får du kompisens ID-nummer på Pkmn:en... ;) (Jag har hört detsamma) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 :new_icecream: när man har rätt id numer var är ön svår att hitta då. kan ni je mej en beskrivinig på vägen då kungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Hm, det spelar ingen roll hur många pokémon man fångar, alla får samma ID nummer, vill man ha olika så får man byta pokémon med en kompis. Menar du att alla har olika ID-nummer? Men då har ju jag fångat Pokemon i onödan men är du egentligen helt säker och var har du fått vetat det egentligen? Du har ju ett eget ID-nummer på ditt Trainer Card, det är väl antagligen det som kommer på andra men om du byter så får du kompisens ID-nummer på Pkmn:en... ;) (Jag har hört detsamma) det är så på silver/gold/crystal. INTE på ruby/sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 :new_icecream: när man har rätt id numer var är ön svår att hitta då. kan ni je mej en beskrivinig på vägen då kungen det är en chans på 40 000 att du får rätt ID. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man måste ha en SK MIF-pokemon för att komma dit (det har INGET attt göra med det där i Lilycove city) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg