Hoppa till innehåll

på ruby

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Ja, det finns det.

Du måste åka dit genom att ha rätt Id: nummer, och det ändras varje dag. Prata med en kille i den där flott-ön som flyter på vatten, en gammal gubbe i ett hus som tittar ut genom ett fönster så säger han om han kan se den eller inte. Kan ha se den kan du komma dit, annars inte! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ungefär som Cyndacuil sa bara att man ska ha rätt id nummer på pokemonen! Det är därför man ska fånga så många pokemon som möjligt så man kan komma till Mirage Island! Det skulle ju var jätte bra om man hade alla pokemon! Då skulle man komma dit varje dag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, det spelar ingen roll hur många pokémon man

fångar, alla får samma ID nummer, vill man ha

olika så får man byta pokémon med en kompis.

Menar du att alla har olika ID-nummer? Men då har ju jag fångat Pokemon i onödan men är du egentligen helt säker och var har du fått vetat det egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du att alla har olika ID-nummer? Men då har ju jag fångat Pokemon i onödan men är du egentligen helt säker och var har du fått vetat det egentligen?

Du har ju ett eget ID-nummer på ditt Trainer Card, det är väl antagligen det som kommer på andra men om du byter så får du kompisens ID-nummer på Pkmn:en... ;) (Jag har hört detsamma)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:new_icecream: när man har rätt id numer var är ön svår att hitta då. kan ni je mej en beskrivinig på vägen då

kungen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har ju ett eget ID-nummer på ditt Trainer Card, det är väl antagligen det som kommer på andra men om du byter så får du kompisens ID-nummer på Pkmn:en... ;) (Jag har hört detsamma)

det är så på silver/gold/crystal.

INTE på ruby/sapphire

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...