Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Anklagat För Nåt Ni Inte Gjort?


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Har faktisk inte blit anklagad när det var nån annans fel,nog för att jag inte försöker vara cool i klassen och brottas och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja bara för jag är en av dom bråkigaste i klassen brukar jag få skulden för allt nästan och en gång så hoppa vi längdhopp då hoppade jag och då knäkte det till i min rygg då skrev gympaläraren att det var mitt fel och jag fick inte vila och så. (men det var inte så mycket att skylla ifrån för det var ju mittfel på ett sett men det har hänt andra saker också)

tex en kille kasta ett sudd på läraren då sa hon att det var jag fast några andra som såg det sa att det var en annan kille, det är dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja bara för jag är en av dom bråkigaste i klassen brukar jag få skulden för allt nästan och en gång så hoppa vi längdhopp då hoppade jag och då knäkte det till i min rygg då skrev gympaläraren att det var mitt fel och jag fick inte vila och så. (men det var inte så mycket att skylla ifrån för det var ju mittfel på ett sett men det har hänt andra saker också)

tex en kille kasta ett sudd på läraren då sa hon att det var jag fast några andra som såg det sa att det var en annan kille, det är dåligt

 

Jag fattar inte hur en lärare kan vara så idiotiskt dum egentligen :blink:

Men inte för att våra är bättre då .

En tjej satt en lapp på en assistent i våran klass och jag gjorde likadant vad tror du dom gjorde då?

 

Jag fick massa själl! jag sa:

-Hon gjorde likadant.

-Det spelar vell ingen roll det där kan bli kvarsittning blablabla osv Tjejen fick inte alls nån själl :huh:

Sen sa assistenten så här till våran lärare:

-Jocke varså här nära på få kvarsittning och läraren sa till mig:

-Imorrn är det Utvecklingsamtall och jag kommer ta upp det då :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...