PKMN TRÄNAREN Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag har fått pokemon spel från china, är dom den japanska versionen då :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Skulle tro D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 hoppas det för jag har hört att man kan göra saker som inte kan i de europeiska versionerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Alla pokémon spel från asien är japanska verisionen så alltså har du den japanska (lyllos) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jippie! :D men kan nån nämna nåt som jag kan göra med dom spelen (spelen är Fire red, Sapphire,Blue,Leaf Green ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Blue finns inte i Japan bara Pokemon Grön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Men jag fick Blue, men från China Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Det heter Kina,China betyder Kina på Engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 förlåt då och pokemon blue köptes i Kina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jippie! :D men kan nån nämna nåt som jag kan göra med dom spelen (spelen är Fire red, Sapphire,Blue,Leaf Green ) På LG/FR kan du få mew, kolla på www.fuska.se hur du får den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 hm, jag kollade på dom nya spelen och där står det USA och mina gamla står det made in japan, gör det nån skillnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 hm, jag kollade på dom nya spelen och där står det USA och mina gamla står det made in japan, gör det nån skillnad Dom är väl gjorda i japan, och är på japanska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg