PKMN TRÄNAREN Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Mina gamla spel köpte jag i Sverige och jag har inte några spel på japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Aha själva kasseten är väl gjord i japan... Sen har dem översatt i USA.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 (redigerat) Jag tror nog att man först översatt den och sedan gjort den. Redigerat 11 April 2005 av Perisoreus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Men hur kan man göra det när spelet inte finns? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Men hur kan man göra det när spelet inte finns? <_< Exakt, eller så är det gjort i japan och om man pratar med gubbarna säger de inget, så dem skriver in i de tomma rutorna på engelska... Så kan det också vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg