Gäst Mega99 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 HAAHAA, ditt spel är ju gjort i "Konfuze engine" (Sök på google). Konfuze är inte dåligt men tillochmed ett litet barn skulle kunna göra ett spel i det : P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Vad är sidan till ditt spel, Radivax? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 HAAHAA, ditt spel är ju gjort i "Konfuze engine" (Sök på google). Konfuze är inte dåligt men tillochmed ett litet barn skulle kunna göra ett spel i det : P vilken hemsida kan man hitta konfuze engine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 www.konfuze.com, Radivax har ingen sida till det, han har inte ens uppe servern. Jag bad om en screenshot och jag fick en halvt censurerat så jag tror inte att han gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 www.konfuze.com, Radivax har ingen sida till det, han har inte ens uppe servern. Jag bad om en screenshot och jag fick en halvt censurerat så jag tror inte att han gjort det. är det ett program som man gör spel i???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) Jag har redan en server men den måste läggas ut på internet. Har du en server på din dator behöver du inte lägga ut den på internet. Dens URL är antagligen ditt IP, exempel: http://133.713.371.337 Redigerat 30 April 2005 av Raest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag har redan en server men den måste läggas ut på internet. vilket program har du gjort spelet i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag gjorde mitt i Gamemaker, Radivax gjorde "sitt" med konfuze (konfuze.reklam) Konfuze är inget program utan ett färdigt mmorpg spel som man ändrar på. Han har typ bara ändrat gubbarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag gjorde mitt i Gamemaker, Radivax gjorde "sitt" med konfuze (konfuze.reklam) Konfuze är inget program utan ett färdigt mmorpg spel som man ändrar på. Han har typ bara ändrat gubbarna. var klickar man för att ladda ner det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) "W W W . K O N F U Z E . T K" (Utan mellanrum). Tryck sedan på download och på mi8lestone edition eller nåt sånt. Redigerat 30 April 2005 av Mega99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 "W W W . K O N F U Z E . T K" (Utan mellanrum). Tryck sedan på download och på mi8lestone edition eller nåt sånt. ja men jag kan ej öppna det det blir sånt fel i win rar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Ok testa alla olika "mirror"s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg