ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Japp, Bart skriver alltid olika saker på tavlan och de ser alltid konstiga ut när de sätter sig i soffan i vardagsrummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 När de ska sätta sig i soffan, det är den roligaste delen tycker jag. Det händer alltid något underhållande där. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Den roligaste är när de blir sement-gubbar och Homer's huvud trillar av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag minns många stunder från soffan. :) Simpsons är den bästa animerade teveserien genom tiderna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 vet ni att de finns några som har gjort en simpsons start på riktigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Simpson start? Vad menar du, jag vet att det är ett litet band som gör förmusiken innan programmet börjar i fall det var det du menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag fattar inte vad han menar med att någon gjort förmusiken, det är väl självklart att någon gjort den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jepp det är det. Hela hans inlägg blev wierd. Otto han gillar verkligen Mettalica... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jaja, är det någon som vet vilken raraktär Hank Azaria gör rösten till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 I ett avsnitt så ville han gifta sig i Heavy Metall och därför så blev han aldrig gift Otto. G2: Nej jag har ingen aning i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Bart,Homer,Moe,Nelson och Milhouse är dem bästa tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Pn: Otto liknar mer en hip-hopare än en heavy metal kille tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg