ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag har faktist aldrig hört Bart säga "Ay Caramba!" i något avsnitt. Har inte sett så många avsnitt av Simpsons men de jag har sett är väldigt roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Han brukar säga den repliken Bart när han är i problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Okej, ja han brukar ju gå under namnet "El Barto" som passar repliken. Men Simpsons i största allmänhet är bara så bra. Matt Groening som skapade serien måste vara ett geni för att lista ut hur så många kan tycka det är kul. Detsamma gäller Family Guy där jag dock ej vet vem skaparen är. Redigerat 11 Juni 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 "El Barto" är hans andra och mycket ondare identitet som inte ens Rektor Skinner har listat ut. Fast han är ju inte så smart ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Rektor Skinner nej, hans kumpan lärarinnan Edna Krabappel är dock smartare och hon brukar alltid komma på Bart och Milhuse när du hittat på något dumt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ja tyvärr ska den godtrogna läraren göra det. Men det är faktiskt ganska roligt när de åker fast också. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det finns faktist en regel på skolan som säger att: "Om Bart eller Mihouse råkar illa ut så ska alla bara ignorera det" så de är inte precis rädda om de två busfröna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Lol vilken regel alltså. Matt Groeing är ett geni. Edna hjärta Rektor Skinner, det hemliga kärleksparet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 I ett avsnitt så gick Bart in på en hemsida och låtsades vara "snyggingen" Gordie Howe och vann Edna's hjärta så att hon skulle bli upptagen och inte ge klassen läxa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Bart i ett nötskal det alltså. Han är så smart och busig i bland. Bara i den kompinationen som han är smart. Kommer i håg när Bart fick ett A utan att ha fuskat. Då stod han i garderoben i klassrummet för att göra något skit har jag för mig. Då kommer Edan och Skinner in och börjar ha sex. Bart måste tänka på något annat och lär sig Solen, Merkurius, Venus o.s.v :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Antagligen Venus som är kärlekens planet! LoL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag gillar låten innan programmet börjar där Bart åker skateboard och lisa cyklar etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg