Pokemon haunter Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Hej, jag undrar om det är några som e intresserade av att vara med i en pokemon TCG tävling någon gång? för att jag hade tänkt starta en men jag vet inte hur stort intresset är så jag undrar om det är värt det? skulle vara kul och spela mot andra :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Du skulle aldrig slå mig min Selow ( stavnig ) har 14 Ribbons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Hej, jag undrar om det är några som e intresserade av att vara med i en pokemon TCG tävling någon gång? för att jag hade tänkt starta en men jag vet inte hur stort intresset är så jag undrar om det är värt det? skulle vara kul och spela mot andra :D :cool: På internet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Är det contest eller match? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 nej inte på internet. TCG står för: Trading Card Game alltså ett kort spel som man samlade på i början av pokemon kom såna med siffror på och sånt :D fattar ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag vet vad det är,men jag menar vi kan ju lixom inte åka hem till dej och köra det,men min Raichu har 20 ribbons,i allafall väldigt många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Min Regirock har jag vet inte hur många... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg