Gäst mrpiggy Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 vilka spelar i något hockeyl i sånna fall vilket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag spelar i Kalix UHC jag gör näst mest mål! och Wapor gör mest!!!!!!! Tänk Wapor på fuska!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheat Freak Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag har spelat hockey :D Men jag slutade för att det var typ 6 gånger i veckan /det var i Skellefteå Aik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Japp Cheat Freak Det var skojj men för mycket träning, jag var forward och back Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jag spelar hockey....det e as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Jag med...tränar typ 2-3timar varje dag + hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellac Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag spelar också hockey i ssk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 han aldrig riktigt gillat hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.