Swe_DeMoN Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Hur klarar man första uppdraget??? jag har köpt:2 pipes (för ramarna), 4 st monster wheels, heavy duty rear axle, heavy duty front axle, heavy duty 40 inch coil-overs, safety fuel cell. och uppgraderat alla saker man kan vad har jag glömt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Hur klarar man första uppdraget??? jag har köpt:2 pipes (för ramarna), 4 st monster wheels, heavy duty rear axle, heavy duty front axle, heavy duty 40 inch coil-overs, safety fuel cell. och uppgraderat alla saker man kan vad har jag glömt? har du sättit på allt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 har glömt att skriva att jag klarade det, man skulle ju ta av rutorna^^ <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.