Gäst d1linda Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Kan någon bara vara så snäll och tala om hur man fuskar på ssx tricky?(x-box) :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 NEJ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Om du så gärna vill ha fusk till SSX Tricky så får du väl gå in på xbox fusk på www.fuska.se eller leta efter det någon annanstans om du inte hittar det. För det verkar som om ingen annan har det spelet eftersom ingen svarar och skriver några fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Han menar inte vart det finns ett fusk jag tror han menar hur man använder de... Du ska gå in på main manu (Det finns Start game och DvD options där) Håller in L & R och skriver in fusket! L = Bakom kontrollen åt vänster R = Bakom kontrollen åt höger. Du har redan gjort en ssx tricky tråd! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Han menar inte vart det finns ett fusk jag tror han menar hur man använder de... Du ska gå in på main manu (Det finns Start game och DvD options där) Håller in L & R och skriver in fusket! L = Bakom kontrollen åt vänster R = Bakom kontrollen åt höger. Du har redan gjort en ssx tricky tråd! :evil: Oops, sorry D1linda! Jag såg fel. Och hon gjorde väl en ny tråd för att ingen svarade på den förra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Han menar inte vart det finns ett fusk jag tror han menar hur man använder de... Du ska gå in på main manu (Det finns Start game och DvD options där) Håller in L & R och skriver in fusket! L = Bakom kontrollen åt vänster R = Bakom kontrollen åt höger. Du har redan gjort en ssx tricky tråd! :evil: Oops, sorry D1linda! Jag såg fel. Och hon gjorde väl en ny tråd för att ingen svarade på den förra. D tror jag oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Älskaren Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har också ssx tricky och jag har gjort fusket precis som det står men det funkar inte! Här är fusket: Håll in L och R och tryck, a,y,höger,b,x,ner,b,x,vänster,b,a,upp, släpp L och R. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg