Affe Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Huga! Jag har lite problem med Starwars: KotOR. Det är så att jag vill pröva ett fusk men det gick inte alls! JA jag har hett in den hära EnableCheats=1 filen (under där det står OPTIONS. Jag kan bara inte få fram "rutan" där man ska skriva in coden. Så snälla beskriv hur jag ska få fran den så kallade "rutan". :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ja kan inte heller få fram den... :( Nån som vet hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Tack för hjälpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag kan inte heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 f*n vad onödigt av alla att skriva jag vet inte heller :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Inte för att jag vet säkert (har inte ens Kotor, men jag funderar på att köpa det, det verkar kul, jag har läst många trådar för att få någon uppfattning om det är bra osv.) Men iallafall jag har hört att det ska gå om man trycker på shitf + § eller shift + ~ Detta står inte med på fusk sidorna va? Om det gör det så kan nån ta bort mitt inlägg :l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Ja men orka fuska då da.. :D nåja, leta runt lite på internet vet ja! __________________________ "Dem hade 5 men ville ha 6 och det fick dem när pelle foushag tryckte in den" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 och det tror du inte han har gjort eller?? han frågade om vi hade hitat hur man gör efter som han inte kunde hita några (inte för att du är dålig på det Affe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 det verkar ju som det eftersom han inte hittar? :P _______________________ "Det ser mörkt ut på Kameruns Lagledarbänk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 In your game dir edit swkotor.ini and under [Game Options] add EnableCheats=1 then when playing press ' to bring down console and enter any of these cheats below: (Cheats tell what they are) (number) = eg. 10 up to 999 heal setcomputeruse (number) setdemolitions (number) setstealth (number) setawareness (number) setpersuade (number) setrepair (number) setsecurity (number) setstrength (number) setdexterity (number) setconstitution (number) setintelligence (number) setwisdom (number) setcharisma (number) addexp (number) turbo invulnerability restartminigame bright addlightside (number) adddarkside (number) revealmap givecredits (number) giveitem (item name) givemed giverepair givecomspikes givesitharmor (number) warp infiniteuses whereami addlevel (number) dancedancemalak detta är kanske rätt? eller? :P _______________________ "Det ser mörkt ut på Kameruns Lagledarbänk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 funkar det för er?? _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.