Farenhait Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Svenska Damerna har tagit VM-Brons i hockey :gitarr: Dem spelade mot Finland. Sverige tog ledningen tidigt in första. Men Finland kom igen i mitten av första. i andra perioden var inte Sverige speccielt bra så Finland tog vara av chansen och gjorde mål. Finland ledde matchen med 2-1 efter första. men sverige tog igen och gjorde 5-2 och det avsluta matchen. Det betydde att Sverige hadde tagit sin första VM medalj genom tiderna och det skapade historia i Svens hockey för damer. Fast det var inte Sveriges första brons, det var i OS 2002 när Kim Martin storspela i målet. Grattis Tre Kronor för segern HIP HIP HURRA HURRA HURRA. :gitarr: :gitarr: Grattis era :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Damhockey. Kan man äta det? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Hockey utan tacklingar är inte riktig hockey. I damhockey visas man t.o.m. ut för kroppstacklingar! Frida Nevalainen fick iallafall medalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Varför kollar du på det då om du tycker det är så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Varför kollar du på det då om du tycker det är så dåligt? Var skrev jag att jag kollade på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Du måste ju ha kollat på nått av dam hockey om det var i VM eller nån annanstans för du vet ju vem Frida Nevalainen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Du måste ju ha kollat på nått av dam hockey om det var i VM eller nån annanstans för du vet ju vem Frida Nevalainen Hon växlar spel i Lövens J-lag med spel i Modos damlag. Här finns 2 länkar om VM-spelet. http://www.bjorkloven.com/nyhet.php?id=819 http://www.bjorkloven.com/nyhet.php?id=830 Hur jag fick reda på det? Hört talas om tidningar & sportsändningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag såg halva matchen 3 peroden var rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 damhockey....... gäsp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Brons är inte dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.