Dark Ifrit Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Vad behöver jag för att få en adapter att funka till min PS2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vad för adapter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Vad behöver jag för att få en adapter att funka till min PS2?? du behöver ett data modem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 du behöver modem eller bredband för att kunna köra på nättet det kan man nästan tangka ut själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordenson_23 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 JAG HAR EB BREDBANDSADAPTER SJÄLV OCH DU BEHÖVER BREDBANDSMODEM ASSÅ DU MÅSTE HA BREDBAND HEMA...DU FÅR EJ HA VANLIT MODEM FÖR DÅ KAN DU EJ LIRA ONLINE MED DITT PS2 FÖR HASTIGHETEN BLIR FÖR LÅG DÅ... OCH SEN BEHÖVER DU INGE MER...ELR OM DITT BREDBAND LIGGER FÖR LÅNGT IFRÅN DITT PS2 SATT INTE NÄTVÄRKSKAPELN RÄKER SOM DU FICK MED I BREDBANDSADAPTERN SÅ MÅSTE DU KÖPA EN NÄTVÄRKSKAPEL SOM GÅR MELLAN DATAN OCH DITT PS2...EN SÅN SLADD FINNS T EX PÅ TELIA OCH GLAS OHLSON. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Men gör så här: Köp en adapter sen så får du med en sladd som ska in i en öppning i modemet (Om du inte har en öppning kvar skaffa en router) sen stoppa in sladden i routern men en sladd som du får med är bara typ 3 meter så se till att du har datan rätt så nära ditt Ps2 sen får du en skiva som du reggar på du måste skriva att du e femton eller nåt för dom ska acceptera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg