guldfisken Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) Ja, det går. Det går även till Vice City och kommer garanterat att gå till San Andreas också när det kommer till PC. Jag skulle inte vilja kalla det ett fusk men...jag bifogar filen du behöver. när jag trycker där så kommer bara den HÄR upp Redigerat 12 April 2005 av guldfisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 detfunkar på en annan dator men vad ska jag göra med alla mappar som kommer upp :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Du öppnar filen med winzip, winace, winrar eller windows xps inbyggda program. När du har öppnat filen och zippat upp den får du en fil som heter "GTA3sf8.b". Det är en savegame-fil som skall läggas i GTA:s savemapp. Sedan är det bara att ladda det sparade spelet när du lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 14 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 (redigerat) ska testa om det funkar om det funkar så skickar 400fm till dej. Redigerat 15 April 2005 av guldfisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 14 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Du öppnar filen med winzip, winace, winrar eller windows xps inbyggda program. När du har öppnat filen och zippat upp den får du en fil som heter "GTA3sf8.b". Det är en savegame-fil som skall läggas i GTA:s savemapp. Sedan är det bara att ladda det sparade spelet när du lirar. jag hittar inte GTA:s savemapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Ska du ge han 300 fm nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 (redigerat) Filen skall läggas i C:\Documents and Settings\(Ditt Användarnamn)\Mina Dokument\GTA3 User Files. [Edit] - Eller så klickar du bara in dig på "Mina Dokument" och sen "GTA3 User Files". Om "GTA3 User Files" inte finns i "Mina Dokument" så har du antagligen aldrig sparat ett spel. För att få fram mappen, behöver du alltså bara spara ett spel. Redigerat 14 April 2005 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 14 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jag skickar fm nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 är gta roligt??jag har aldrig testat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 är gta roligt??jag har aldrig testat... Jorå, det är roligt. Vicy City och San Andreas är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 kan man använda samma fil till gtavc eller måste man ha en annan fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 har han gätt fm eller`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.