Ytterman Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) Hej allihopa, jag vill bara tipsa om en ytterst smart musiksida. Du laddar ner en plugin till ditt musikprogram och så registrerar du dig på sidan, så har du en egen profil där musiken du lyssnar på loggas! Hur smart är inte det? Man kan även gå med i olika grupper för likasinnade eller helt utan anledning. Mycket smart och trevlig sida för musikgeeks. Kul att kolla in vad andra lyssnar på. I skrivande stund så ska jag göra en grupp för oss här på Fuska. Audioscrobbler och jag heter Aerandir där. Ha så kul! ^^ Redigerat 10 April 2005 av Ytterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 BuriedBlood heter jag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Pukeit är jag då. (Märkte inte vad namnet blev förrns jag registrerat mig, egentligen betyder det inget speciellt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.