Killer_Johan Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Min farsa säger att man kan koppla in min datamus i mitt PS2.Går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ehm... väldigt tveksamt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har prövat att sätta i den och den går in men vad ska man ha den till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det finns visa spel som man styr med mus t.e.x syberia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisse92 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Någon bra elektriker kan väl klara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nej så svårt är det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det är bara stoppa in musen i usb uttaget fram på playstationet! men det är inte säkert att den är kompatibel med med spelen, min funkar men inte särskilt bra, men den är ju inte gjord för ps2 heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag ska testa att sätta in min mus i playstationets usb port Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Väldigt konstigt! Undrar om det går att spela alla möjliga spel på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 TROR INTE DET MEN DET FUNKADE MED DET DÄR OM SÄTTA IN SIN MUS TILL PLAYSTATIONS USB PORT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 om man sätter in den i USB porten så ska det gå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har provat det, det käns as skumt med en mus och inte kontollen fast jag kunde inte styra :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg