Newk Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Har nån pokemon kort? min bästa är latias och aggron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Tyranitar och Lugia och Mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Min bästa är Celebi, men då måste man ha tur med mynten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) Mitt bästa här Typloshen (Felstavning) EX 160 i HP! Redigerat 10 April 2005 av 35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Har nån pokemon kort? min bästa är latias och aggron. mina är deoxy,jirachi,aggron,lugia,ho-oh,celebi,blaziken,armaldo,flygon,och mång mång fler ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Mina är:Latios ex,Articuno,Blaziken,Steelix,ho-oh,Mew,mewtwo och mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Nästan alla mina är EX... Mewtwo EX, Mew EX, Kyogre EX, Groudon EX, och många mer! Fatta hur jag har offrat nästan alla mina kort för att få dem! Jag har inte ett kort med en HP under 100... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Nästan alla mina är EX... Mewtwo EX, Mew EX, Kyogre EX, Groudon EX, och många mer! Fatta hur jag har offrat nästan alla mina kort för att få dem! Jag har inte ett kort med en HP under 100... mina är typ också bara EX jag har wailord EX den äger ! :D jag har charisard charamilion och charamander dem e super selsynta haha ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Nästan alla mina är EX... Mewtwo EX, Mew EX, Kyogre EX, Groudon EX, och många mer! Fatta hur jag har offrat nästan alla mina kort för att få dem! Jag har inte ett kort med en HP under 100... Wailord EX har jag också, Charizard också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 wailord ex har 200 HP och charizard ex skadar 200 dom e grymma! men jag har det bästa kortet det är fortsätning följer POKEMON! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ARMALDO! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 ARMALDO! :o Huh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg