Farenhait Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hur länge tog det för dig när du chippa ditt PS2 för nu är min PS2 på chippning och det har varit det i 2veckor nu är det vanligt att det tar så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 vart chippar du den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Hos en kille som typ brukar fixa våran TV typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 det är väll när han börjar med det... själva chippningen tar väll typ 1 timma.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 de tar la inte ens de . ring till han o kolla.. han har antagligen glömt de bara. de gjorde en ja vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 När jag chippade min xbox tog det 3 veckor därför min pappas kompis hade annat och göra. Ja han kanske har nåt annat och göra en att chippa ps2:an han chippar när han har tid har jag för mig. Fast när man chippat en ps2 är det då lyx spela alla spel Brända Import orginal alt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 det är mycket mer komplicerat att chippa en ps2:a än en xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg