mickee Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 om ni vill ha en shini pokemon på pokemon crystal så när ni kommit till pokemon dagiset prata med killen där inne då får du ett ägg den pokemonen som är i är en shini pokemon det kan vara en: elekid, jynx bebis, magby, cleffa, iglybuff. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hm funkar det verkligen? är det bara på cristal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hm funkar det verkligen? är det bara på cristal? ¨ja det är det det är bara till crystal det är bara där man får ett ägg förförsta gången hoss pokemon dagiset ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink: Det är lika stor chans där som överallt :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Det är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink: Det är lika stor chans där som överallt :meddum: nej varge gång som jag har tagit egget har det blivit en shining nu har jag elekid shining !!det ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Coolt det visste jag inte om. Och jag har ändå varvat crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Det är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink: Det är lika stor chans där som överallt :meddum: Jag har då bara fått shining en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Det är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink: Det är lika stor chans där som överallt :meddum: vem va det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag tror att det är 50% chans att få en shiny i ägget :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 då borde jag ha fått det nå'n gång mer eftersom att jag har startat om ca 13 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Nej, det är inte 50% chans, det är - oavsätt om det är ägg eller vild pokemon - väldigt liten chans! Jag tvivlar på att det här fusket funkar och om det nu gör det så ska det skickas in som fusk och inte skrivas i forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Det tror jag inte på. :P Chansen att få en shiny i ägg är lika stor som att hitta en vild, alltså 1 på 8000. Det är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink: Det är lika stor chans där som överallt :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg