warcraft Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 hur får jag mone pearl ;) :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 i mountain tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 j*vla blatte spel de går inte få hur får jag mone pearl ;) :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 hur kommer jag upp till mounten tower da :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 om ja inte har fel så ska du warpa dig till dark world när du e i den där mountain ställle(du vet.....den då när du e i darkworld så e re en kille som spelar me en boll) sen ska du ställa dig mellan 2 fläckar i golvet o warpa dig tillbaka till lightworld(du behöver den där spegel).....sen går du ner o där e templet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) hur får jag mone pearl ;) :blink: vaddå blatte spel!??? de går visst att få....de e du som e dum då(ta inte illa upp :P )fick den på 3 försök :visslar: B) UTAN FUSK Redigerat 17 April 2005 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 hur får jag spegeln da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 av en gamal gubbe på väg upp till moon pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 När du skall komma till skatt kistan som moon pearl är i så måste du gå på en platta med en stjärna så att golvet ändras och sedan hitta rätt hål att trilla ner i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jag fick inget av gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 fick den nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Villket år kom ZATTP ut?? _____ http://www.gangstawar.com/index.php?act=sp...clink=bi8h93379 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg