Hoppa till innehåll

Pass


Snookis
 Dela

Rekommendera inlägg

hur gör man för att hitta passet så att man kan åka till pewter city på pokemon silver :blink:

 

prata med en tjej i ett hus i sabrinas (6 gym ledaren !) stad så längt till vänster går du ner sen första huset går du in i och där går du upp på andra våningen och pratar med en tjej hon gör sig till samma person som du sen ska du till stade där tredje gymet finns där ska du in i ett hus där det är många personer i en av dem ska du prata med då får du hans pokedoll åk sen till baka till staden där den där tjejen var och prata med henne då får du passet till tåg stationen.

 

 

för att åka tåget så ska du först fixa en sak på power plant och då för att fixa det ska du: gå till power plant och sen ska du gå in till snubben längt till höger i andra rumet vid maskinerna och sen ska du gå ut då kommer en kille fram och pratar med dig och sen ska du till mistys gym och trycka i ett fyrkantigt vatten där finns maskin part åk sedan till power plant och prata med killen och han ger dig TM 6 tror jag det e och det e zapp cannon

 

nu kan du åka tåget!!

 

vill du ha mer hjälp så skicka ett medelande till mig ! :D :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill veta hur man får medicinen man ska ge till en pokemon för att få möta gymledaren i staden

 

du ska först gå upp i det där tornet där pokemonen är skadad och prata med tjejen där sen ska du åka till den där ön där 5:e gym ligger och gå in i huset längst ner där är det en kille som ger dig medecinen pokemonen i tornet behöver sen åker du till det där tornet går högst upp och pratar med tjejen. sen så blir pokemonen frisk och då går tjejen (6:e gumledarn) ner till gymet och så nu kan du möta henne :kung:

 

Lycka till :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...