MahL Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 hehe coolt :Pmen dumt jo det tycker jag med för tänk om någon är bra på att hacka och sen tar sig in och ändrar allt på den här sidan det skulle ju inte vara bra Citera
Gäst Anta Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 mmm för tänk dem som kan hacka sig in på andras lösenord dem gör det ju nu Citera
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Egentligen tycker inte jag att jag eller nån annan borde skriva eftersom Admin bestämmer själv om han tänker ta bort tråden eller inte så det är bara onödigt om man skriver här! Citera
Secred Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Det är ju näst intill omöjligt att komma på en annans lösenord, särskilt om man bara har en massa siffror eller bokstäver hulle om buller som inte bildar något. Citera
sboy2 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 om man chansar rätt länge så kanske det går. Citera
Thunder Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Ja såklart man har något liknande detta: 5f4g5d43 brukar jag ha ialla fall! Jag har blivit det en gång! Synd nog lämnade han inga spår tex: göra ett inlägg! Citera
mr.best Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 men poängen var att jag fick ett VIRUS!!!!! Citera
thebest Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 tror han menar när han gick in..konstigt! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.