FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ett litet Mario-Flash-Spel! :D http://www.menace.ch/Games/Mario/Start.htm Jag klarade det! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag med. Lätt men kul. Kulare än det där Sonic spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag tycker Sonic var roligare, men, men... Sen är det ju inte så lätt att göra ett Flash-spel! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det va både lätt o långtråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag tyckte spelet var riktigt svårt! Jag har än inte klarat ut det! Vet ni om han kan några atacker och hur många baner finns det för jag kom bara till bana 8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Men på den banan det kommer upp en ruta med mario på har man klarat det! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Du ska ner i röret på åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 är spelet kul eller för det dära sonc spelet va lite tråkit tyckte jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag tyckte att det var lite svårt pågrund av att man hoppa med mellanslagsknappen och inte upp-pilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det va ju kul å lätt ju :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Du ska ner i röret på åttan. Jag behöver íngen hjälp var jag ska utan att jag har bara lite svårt att hoppa rätt på alla dom där bitarna! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Tråkigt spel, svamparna ska ju åka åt ett hål ju ,inte stå stilla som dem gör i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.