Nyttigt-Snor Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Tjaa alla barnsliga som jag som spelar www.hogwarts.nu. jag tänkte att alla kan skriva in de rätta svaren på vem vill bli gallejonär så att man kna fuska till sig lite pengar. Muahahaha ONDSKA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 hmmm... jag tror inte att det är så många här som spelar hogwarts.nu. leta i the simsforumet. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyttigt-Snor Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Det skiter jag i Färg på nattbussen: lila. Neville, Seamus.F Och hamione är elever i gryfidor. Harrys uggla heter Hedwig Silver och grönt tillhör sliterin. Hagrids förnamn: ruberus. Lagkapten i qviditsh för hffelpuf åk3: diggory. Hur får Artur pengar till resan till Egypten? Svar: Artur vinner the Daily profets årliga galeonsloteri. Drakos uggla är en horn uggla. Vad är viktor krum kend för, jo han är sökare i Bulgarien. Persis uggla hetter Hermes. Tom dolder bor i litel hengelton. Tredje boken om Harry potter heter Harry potter och fången från azkaban Pojken som över levde heter Harry potter. Moyle, Malfoy, Zabini tillhör sliderin. Översetare: Lena-fries-gedin. Grundare till hogwarts: godrik, Rowena, helga, Salazar. Gallonerna har högst värde av pengarna. Hogwarts, beuxbatsons den tredje är dermstrang. Vem jobbar på avdelningen för missbruk av mugglarprodukter: artur wesley. Hur många böcker har lockman skrivit? Vad är Sirius Black favoritfordon? Motorcykel Vad heter en veckotidning i trollkarlsvärlden? Vilken färg har Ron på håret? Rött Vilken förhäxning gör en kroppslåsning på någon? Petrificus Totalus Vad heter Fleur Delacours lillasyster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 eeh vi vill inte veta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Hade de flesta svaren för ett tag sedan... Men om du vill klara att få 50 Gallioner så är det bara att läsa böckerna ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Tjaa alla barnsliga som jag som spelar www.hogwarts.nu. jag tänkte att alla kan skriva in de rätta svaren på vem vill bli gallejonär så att man kna fuska till sig lite pengar. Muahahaha ONDSKA!!! www.hogwarts.nu är inte så roligt, men det var det förr.Har nog över 10 användare där.Men dom har jag glömt bort.Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Ska inte detta vara på Webspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jooo kanske det hihih Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 hogwarts.nu säger att dom har 1 000 000 användare. men (som ovan) det kanske beror på att alla skapar ungefär tio användare var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jag spelade det förut men det var så himla tråkigt. men det gör ju inget om man skulle få veta lite svar :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Orka fuska på det, är det inte roligare ifall man har alla rätt utan att fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackaren Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Orka fuska på det, är det inte roligare ifall man har alla rätt utan att fuska? NEJ :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.