miniman Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 vem vill hjälpa mig med mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) Han skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel". Får man fråga vad för spel du håller på med.. RPG, FPS.. osv .. Redigerat 13 April 2005 av 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Han skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel". Får man fråga vad för spel du håller på med.. RPG, FPS.. osv .. rpg spel jag vill ha gubbar som är nu tid eller fram tid jag använder rpg maker jag vill gjärna också ha object till det med framtid eller nu tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 RPG maker hur ska jag säga det... Suger!!! Man ska använda Gamemaker eller nåt kodspråk men inte RPG maker (det är amatörsmässigt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 RPG maker hur ska jag säga det... Suger!!! Man ska använda Gamemaker eller nåt kodspråk men inte RPG maker (det är amatörsmässigt!) k men jag har ej en reg veriasion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 RPG maker hur ska jag säga det... Suger!!! Man ska använda Gamemaker eller nåt kodspråk men inte RPG maker (det är amatörsmässigt!) Suger..Har du provat det ;)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Klart jag har!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jag har regad nu men jag vet ej hur man gör så att det blir 3d och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 är rpg saken det lättaste??att använda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Vilket programeringsspråk använder proffsen? e de c++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Nja c++ java VB och sånt. Rpg maker är enklast att göra s.k. spel med (För absoluta nybörjare!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Han skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel". Får man fråga vad för spel du håller på med.. RPG, FPS.. osv .. Är det inte smartare att citera en att Skriva Han skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel". Bara min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.