maria_olsson Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jag villl ha Kriks spel! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Vill du? Då får du väl gå till affären o köpa ett ;).. (Battlefield 2 aeger).. Och en sak.. du har skrivit i fel forum ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 precis + att det heter "krigs" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 jag villl ha Kriks spel! :angry: Om du nu menar expansion till the sims 2 eller the sims så kommer det aldrig kommer krigs expansions. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jo har hört The Sims Tower men hittar inte info om det på google.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 finns ett gammalt spel som heter simtower om det är de du tänkre på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Krigstilläg til Sims? Aldrig hört talas om, men det vore kul om det kom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 (Battlefield 2 aeger).. Ehh jaha hur vet du det? Jag tror att dem kommer misslyckas totalt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Du har dålig spel smak om du tror bf2 kommer att suga de verkar så himmla grymmt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 A men back 2 topic. En stridsexpansion skulle bara inte stämma med the sims. Det skulle bara paja hela dess unika stil. Och som redan är nämnt så äger ju BF2 så köp det istället om ni e sugna på pang!pang! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 The Sims är en vardagssimulator och jag kan inte precis säga att jag hört talats om någon normal person som ser krig som en normal vardagssyssla. Krigs-spel finns det redan gott om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christophe Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Hur kan det vara roligt att döda andra?? :cry: Speciellt om man ser och gör det själv?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg