jollepolle Skrivet 13 April 2005 Rapport Skrivet 13 April 2005 vad är det för skilnad på Lichtspielhaus - Ltd Edition (digipack) 229 kr och Lichtspielhaus - 199kr Citera
Snake Skrivet 13 April 2005 Rapport Skrivet 13 April 2005 Jag har den vanliga Lichtspielhaus... Rammsteins skivor brukar alltid ha en Limited edition tillgänglig, t e x. så har en i min klass Reise Reise - Ltd. edition, och den är precis som originalet, utom att det är ett annat omslag med väldigt fina bilder. Citera
Gäst Spirtual Skrivet 14 April 2005 Rapport Skrivet 14 April 2005 Det är samma sak med Dark Tranquillity's nya platta, Character Jag har ltd edition..Alltså, det är inte plastfodral som det brukar vara på vanliga plattor. Citera
Dysfunction Skrivet 18 April 2005 Rapport Skrivet 18 April 2005 Oftast när det är limited eller special edition kommer skivorna förpackade i digipack(en sorts laminerad kartong) och har en eller flera extralåtar alternativt remixade versioner plus annat extramaterial till exempelvis datorn (videor osv). Men i vissa fall är de som sagt bara annorlunda omslag och andra bilder. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.