Farenhait Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jga kommer ställa en fråga t.e.x Var är Foppa från. Svar: Örnsködsvik. den som svarat rätt först får ställa nästa fråga också vidare också vidare. Fråga 1. Vem gjorde det avgörande målet i Vm finalen mellan Sverige och Kanada år 2003. tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) Anson Carter fick in pucken precis över mållinjen i förlängningen. Det tog ett antal minuters videogranskning innan domaren dömde mål & Kanada var världsmästare. Nästa fråga. Hur många NHL-lockoutade spelare hade MODO Hockey under denna säsong? Nämn minst 3 av dessa. Redigerat 13 April 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Markus Näslund, Matthias Weinhandle, Dan Hinote, Andy Auccoin.Timander osså några till. Nu fråga vilka var de 3 domarna som dömde i finalmöterna i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) Markus Näslund, Matthias Weinhandle, Dan Hinote, Andy Auccoin.Timander osså några till. Nu fråga vilka var de 3 domarna som dömde i finalmöterna i år? Sakta i backarna nu. Du måste ange antalet spelare. Dessutom hade du fel på Timander som hade ett 1-årskontrakt med Modo. ;) Redigerat 13 April 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 14 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 11 tror jag det var kanske :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 11 tror jag det var kanske :lol: Fel. Med lockout-kontrakt. 11 spelare i NHL 03/04 men några skrev ettårs-kontrakt med Modo. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 10 tror jag..... om det var rätt så kommer nästa fråga, vem är den tyngsta respektive längsta spelaren i Frölunda..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 10 tror jag..... om det var rätt så kommer nästa fråga, vem är den tyngsta respektive längsta spelaren i Frölunda..... Det var fel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 6 st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 6 st? Mer än 6, mindre än 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 8 kanske Om det är rätt så blir min fråga Vem är störst och längst av alla spelare i elitserien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 8 kanske Om det är rätt så blir min fråga Vem är störst och längst av alla spelare i elitserien? Du hade rätt. Zdeno Chara, Färjestads BK. (206cm/118kg) Jag är helt säker på rätt svar så här kommer nästa fråga: Hur många utvisningsminuter drog Zdeno Chara på sig under grundserien och slutspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.