Cartman Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Skrivet 13 Oktober 2003 Kan ni ge mej några fusk till Crash Bandicoot :?:
ouagadougo Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Skrivet 17 Oktober 2003 Menar du The wrath of cortex så kan jag ett. På banan wizards and lizards så kan du når som helst, när du har gått en liten bit på banan, trycka på select. Nu transporteras du direkt till slutet vid Nitro-sprängar-lådan. Ganska användbart på timetrail. Nån som förresten vet när Crash Nitro Kart kommer ut i Sverige? Jag har hört i början av november, men jag undrar om nån kan säga exakt datum...
ouagadougo Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Skrivet 17 Oktober 2003 Menar du Wrath of cortex? Jag tycker det är ganska bra. Liknar cb3/Warped ganska mycke. Fast det laddar ju så j***a länge när man går in och ut på banor. Spelet är kul tycker jag. Skala 1 till 10 skulle jag ge det 7-8.
fredflinta2001 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Skrivet 18 Oktober 2003 det verkar bra! ska kanske köpan det!
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Skrivet 18 Oktober 2003 Menar du The wrath of cortex så kan jag ett. På banan wizards and lizards så kan du når som helst, när du har gått en liten bit på banan, trycka på select. Nu transporteras du direkt till slutet vid Nitro-sprängar-lådan. Ganska användbart på timetrail. Nån som förresten vet när Crash Nitro Kart kommer ut i Sverige? Jag har hört i början av november, men jag undrar om nån kan säga exakt datum... Det finns väl inte så många andra Crash Bandicoot spel till PlayStation 2 eller? Jag vet inte, kanske ska köpa det, men tror inte det, det är ju nästan ute kan man säga, gammalt i alla fall..
ouagadougo Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Skrivet 18 Oktober 2003 Wrath of cortex är det enda som finns till ps2 i sverige. nästa som kommer ut är ju Crash nitro kart som kommer ut i början av november och är en uppföljare till hiten Crash team racing. Har sett screenshoots från det nya och det verkar ashäftigt. jag ska lungt köpa det när det kommer ut.
Cartman Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Innan du la in det hade jag försökt med det jag har försöht med jättemånga fusk men inget funkar :(
ouagadougo Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Skrivet 21 Oktober 2003 Rättelse angående mitt fusk: Det funkar bara på time trail. Lessen att jag skrev fel.
Cartman Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 22 Oktober 2003 Det är bara på Time Trial jag har försökt... Jag har klarat av sista bossen nu behöver man relics jg har 5 :D
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 Nån som förresten vet när Crash Nitro Kart kommer ut i Sverige? Jag har hört i början av november, men jag undrar om nån kan säga exakt datum... Ursäkta om jag svarar sent, men det kommer ut exakt den 5 December 2003, till PS2 då. Jag ska också köpa det, det kommer bli mitt roligaste spel!
Rekommendera inlägg