Hoppa till innehåll

Crash Bandicoot


Cartman
 Dela

Rekommendera inlägg

Menar du The wrath of cortex så kan jag ett.

På banan wizards and lizards så kan du når som helst, när du har gått en liten bit på banan, trycka på select. Nu transporteras du direkt till slutet vid Nitro-sprängar-lådan. Ganska användbart på timetrail.

 

Nån som förresten vet när Crash Nitro Kart kommer ut i Sverige? Jag har hört i början av november, men jag undrar om nån kan säga exakt datum...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du The wrath of cortex så kan jag ett.

På banan wizards and lizards så kan du når som helst, när du har gått en liten bit på banan, trycka på select. Nu transporteras du direkt till slutet vid Nitro-sprängar-lådan. Ganska användbart på timetrail.

 

Nån som förresten vet när Crash Nitro Kart kommer ut i Sverige? Jag har hört i början av november, men jag undrar om nån kan säga exakt datum...

 

Det finns väl inte så många andra Crash Bandicoot spel till PlayStation 2 eller?

 

Jag vet inte, kanske ska köpa det, men tror inte det, det är ju nästan ute kan man säga, gammalt i alla fall..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wrath of cortex är det enda som finns till ps2 i sverige. nästa som kommer ut är ju Crash nitro kart som kommer ut i början av november och är en uppföljare till hiten Crash team racing. Har sett screenshoots från det nya och det verkar ashäftigt. jag ska lungt köpa det när det kommer ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som förresten vet när Crash Nitro Kart kommer ut i Sverige? Jag har hört i början av november, men jag undrar om nån kan säga exakt datum...

 

Ursäkta om jag svarar sent, men det kommer ut exakt den 5 December 2003, till PS2 då. Jag ska också köpa det, det kommer bli mitt roligaste spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...