Hoppa till innehåll

Pokemon Fire Red Hjälp

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Om gubben inte står där han står och står ett steg fram så har dom fått ett ägg.

Tack :) men vad händer när man Breedar? parar dom sig typ... för vilken pokemon får man av typ: Charamander? eller Lapras?

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Om gubben inte står där han står och står ett steg fram så har dom fått ett ägg.

man får charamander och lapras för dem har inga nergraderingar !

Gäst Wish_Maker
Skrivet

aha då fattar jag man kopierar typ :) då ska jag breeda typ Charizard eller nått annat

Gäst Wish_Maker
Skrivet (redigerat)

Vad ska man göra efter man har mött MewTwo.. Och jag har för mig att nån skrev att man kunde teleportera sig med den dära Celio apparaten på Island One.

Redigerat av Froancise
Gäst Beldur
Skrivet

Vad ska man göra efter man har mött MewTwo.. Och jag har för mig att nån skrev att man kunde teleportera sig med den dära Celio apparaten på Island One.

Man kan inte teleportera sig, men klara pokeligan lite... :)

Skrivet

när du klarat pokemon ligan och gjort lite på öarna då kommer pokemon ligan ha några nya pokemon som den första hon har en poliswine och bruno har 2 steelix

Gäst Wish_Maker
Skrivet

När du klarat pokemon ligan och gjort lite på öarna då kommer pokemon ligan ha några nya pokemon som den första hon har en poliswine och bruno har 2 steelix

oh oki :cool:

Skrivet

När du klarat pokemon ligan och gjort lite på öarna då kommer pokemon ligan ha några nya pokemon som den första hon har en poliswine och bruno har 2 steelix

jag blev förvånad !! hehe det va heftigt !

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Agata har också en Misdreuvus och Lance en Kingdra och din rival en Tyranitar

Gäst Beldur
Skrivet

Det var ju därför jag sa klara ligan lite mer! <_<

Skrivet

var skrev du det ?

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Man kan inte teleportera sig, men klara pokeligan lite... :)

Här sa han det..

• Skapa ny...