trillan Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Jag är i det sjunde templet i dark world men jag har fastnat! Jag fattas en nyckel så jag kan inte öppna dörren på första våningen längst upp till vänster! Så vad jag skulle vilja fråga är: var får jag tag på nycklen! Det måste ju vara nått jag ska döda eller dra i! Eftersom det blir lite krångligt att veta vilka nycklar jag har fått i templet och inte fått så tar jag och frågar så här: Kan man döda "mariohundarna" (som jag kallar det)?? (de stora bollarna som sitter fast kedjade) Snälla kan någon bara säga JA eller NEJ?? Om det inte går ställer jag en annan fråga om vad man kan gör! PLZ SNÄLLA NÅGON SVARA! HAR SUTTIT FAST SÅ LÄNGE! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trillan Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Snälla nån!! KAN INGEN BARA SKRIVA JA ELLER NEJ?? snälla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trillan Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Okej! Tack...men kan man döda ögat som låser in en i det rummet som ligger längst ner till väster på första våningen?? JA/NEJ?? M.V.H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 vadå ? ögat som är på en typ grejsimojs och snurrar och när det ser dig skjuter det en laser stråle? om du menar det så är man vanliga link i light world och man ska bara lyfta upp en sån där kruka eller vad det är sen finsn det en knapp under den.. och jag vet inte om man kan döda "mariohundarna" har inte ens mött dom men du sa ju "kan nån säga ja/nej" så jag sa nej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trillan Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Nej det är i darkworld....det är ett öga som sitter ovanför en dörr och när man vänder sig mot dörren skjuter den laser mot en! Man måste andända en spegel för att komma därifrån! Det är i det sjunde templet (turtle rock)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jag har inte ens kommit dit ännu ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Spegeln man får före Mountian Tower? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 hur kom du in i dark world i turtle rock sköldpaddan är ju av sten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trillan Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Spegeln man får före Mountian Tower? Japp, den speglen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trillan Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 hur kom du in i dark world i turtle rock sköldpaddan är ju av sten? Du har fått mitt brev :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Verkar inte som att trillan fått något ordentligt svar än. Okej, du saknar en nyckel och kommer därför inte igenom rummet med två Chain Chomps (som de kallas)? Det beror på att nyckeln finns i det rummet. Nej, du ska inte döda Chain Chompsarna. Istället, du ser att det finns sånt staket i rummet, blått eller rosa (minns inte, kanske båda färgerna) och en switch. Slå till switchen så det nedersta staketet går ner. Gå sen till det nedersta vänstra hörnet i rummet. Gå till höger så står du bredvid en massa block. Det översta av dem står ensamt, knuffa på det så kommer en kista fram med en nyckel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg