o.O Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 oh, jag har fastnat.. igen.. när man ska möta tjejen som sjunger. Har ni nåt tips om vilket vapen som är bäst på henne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magma Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 lava gun är bra mot hon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Ok. Jag ska tästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Rifle är bra för den skadar mkt. det jobbigaste på hon är ju hennes medhjälpare som dansar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 ja jag vet men nu har jag ett laser svärd som dom dör av på ett slag och så köpte jag ett vapen som heter något på A. Och det dog hon av bara 10 skottt. Nu har jag kommit till Metropolis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag hra karat ut det jag försökte slå henne med wrenchen men det gick inge bra dom första 10 försöken annars använde jag annhilatorn sen ryno efter varvningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Ok.. NU har jag kommit till en planet där det finns dinosarier. Den är ganska svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ja spelar bara för att hitta alla pokaler och skill points nu och titanium bolts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 ok, vilken är den sista bossen och vad ska man klara aldeles innan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 sista bossen e dr neferius (så klart <_< ) när dr är besegrad får du köra mot hans lätta robot innan ska du kämpa dej fram till honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 på vilken planet möter man honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bois är bäst Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 jag använder bara ryno 3 men annars lava guni level 8 men ett tips lavagun och på medhjälparna lasersvärdet och mördarrobotarn altså hundarna :visslar: :visslar: :visslar: :visslar: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg