Daniel larsson Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ja jag vet men nu har jag ett laser svärd som dom dör av på ett slag och så köpte jag ett vapen som heter något på A. Och det dog hon av bara 10 skottt. Nu har jag kommit till Metropolis. Aribiter eller något. . . . :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clanke Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) ja jag vet men nu har jag ett laser svärd som dom dör av på ett slag och så köpte jag ett vapen som heter något på A. Och det dog hon av bara 10 skottt. Nu har jag kommit till Metropolis. Arbiter är i Gladiator. Den heter Anialathor. Vill ni fråga nått så kan ni göra det har klarat Naferious 3 ggr och har allt Redigerat 15 Juni 2006 av clanke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ja jag vet men nu har jag ett laser svärd som dom dör av på ett slag och så köpte jag ett vapen som heter något på A. Och det dog hon av bara 10 skottt. Nu har jag kommit till Metropolis. Annihilator heter det, Arbiter får man på Gladiator. Jag tycker att Mega Turret Glove och Disc Blade funkar bäst när man möter både Courtney Gears och Dr.Nefarious Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Sista bossen är inte alls Dr.Nefarious !!! Det är den där Roboten som förvandlade alla alien till robotar och med en öga...Death star heter den kanske?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Sista bossen är inte alls Dr.Nefarious !!! Det är den där Roboten som förvandlade alla alien till robotar och med en öga...Death star heter den kanske?? sista bossen är visst dr nefurius jag har varvat han 10 gånger :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 bara varvat 7ggr spelet är superlätt det ända som är jobbogt med att klara ut det nu är att ja inte gillar det längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sephiroth570 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag stör mig på dr.Nefarious för när man har jagat bort honom och möter honom igen så har jag inget kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag använder bara ryno 3 men annars lava guni level 8 men ett tips lavagun och på medhjälparna lasersvärdet och mördarrobotarn altså hundarna :visslar: :visslar: :visslar: :visslar: :visslar: Första gången man möter henne har man inte RYNO 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg