?????????? Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Om en tonåring lr ett barn är sjukt... kan man sjukskriva de då? :huh: jag vet att man kan sjukskriva vuxna men går det på tonåringar å barn da? det borde väl gå? de kan ju inte gå till skolan när de är sjuka :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag vet inte. Har du fåt så att din barn är sjuk da någong gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag vet inte. Har du fåt så att din barn är sjuk da någong gång? ja.. va tvungen å låte de skolka å gå ner ett betyg -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Man kan inte sjukskriva barn. Utan om de är sjuka står det bara bla bla bla behöver mycket vila för att förkylningen ska gå över. Vuxna kan inte heller sjukskriva sig men de kan antingen ta ut semesterdagar eller bara skita i jobbet om man inte har några semesterdagar. Hoppas att det hjälpte er... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 men man kan sjukskriva vuxna.. man ringer till jobbet.. sen sjukskriver man de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Kul undrar vad som händer om man gjör det varje dag ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Kul undrar vad som händer om man gjör det varje dag ? muahahaha :evil: d ska man göra hela tiden.. men ja tror inte att de får någon lön då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det fick mina!!! HAHAH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Vilket The Sims-spel är det ni snackar om egentligen? Om man behöver flera vänner än man har brukar ja skita i jobbet tills jag blir sparkad. :P /Victor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg