FabbeW Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Behöver hjälp på Leaf Green!! Plz, den som vet hur man kommer till 8 ön och 9 ön Hjälp mig :( Tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Du måste skicka in ditt spel till Club Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Hur gör man det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 jag har lämnat rubinen och sapphiren till Celio vad gör jag nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Rockodile du e typ bäst på pokemon, om du vet hur man skickar in spelet till den där blablabla Clubben så att man kan komma till 8 och 9 ön :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag vet inte hur man gör,tydligen får man skicka det med brev men jag vet faktiskt inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 ok men har du kommit dit?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Jag tror att man skickar in spelet i en kartong(en liten). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Ja men vad är numret ska man gå till gud och lämna kartongen så skickar han den till globen som skickar den till venus och venus som skickar den till Göran Persson och Göran Persson som skickar till Nintendo club Fattar ni vad jag menar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Det finns redan många trådar om det här. Kolla längre bak tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Det finns redan många trådar om det här. Kolla längre bak tack! fabbleW om du blir medlemm i club nintendo så kommer du få reda på det eller så ringer du dem deras telefon nummer står på deras hemsida ! www.club-nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg