Shadow of Darkness Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 är det inte bättre med ett nytt forum om omröstning så kostar det viss summa poäng och det kostar mycket högt med poäng om det skulle va direkt efter men det skulle va billigare om det har gått 3 månader typ eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Det är ju bra som det är, om det skulle finnas funktioner till omröstning skulle det bara bli bombat med omröstningar, och om man skulle sätta gräns på antal omröstningar skulle det ändå bara bli mer krångligt. Bli medlem i en grupp så kan man göra omröstningar... Om det är så viktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Det är ju bra som det är, om det skulle finnas funktioner till omröstning skulle det bara bli bombat med omröstningar, och om man skulle sätta gräns på antal omröstningar skulle det ändå bara bli mer krångligt. Bli medlem i en grupp så kan man göra omröstningar... Om det är så viktigt.. Jag håller med om det du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Skulle blivit taskit tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Gör så att man bara kan göra en omröstning varannan dag då. Vi är nu 1424 medlemar om vi säger att 1/10 del gör omröstning på dagar skulle det bli ca 142 (egentligen 142,4) omröstningar på 2 dagar. Det skulle bli kaos. (obsarvera att jag räknade ut det där i huvudet kanske var lite fel, men jag tror det var rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Gör så att man bara kan göra en omröstning varannan dag då. Vi är nu 1424 medlemar om vi säger att 1/10 del gör omröstning på dagar skulle det bli ca 142 (egentligen 142,4) omröstningar på 2 dagar. Det skulle bli kaos. (obsarvera att jag räknade ut det där i huvudet kanske var lite fel, men jag tror det var rätt) jo du räknade rätt och då skulle det bli för mycket sånna trådar så jag tycker att det är bra som det är just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Gör så att man bara kan göra en omröstning varannan dag då. Vi är nu 1424 medlemar om vi säger att 1/10 del gör omröstning på dagar skulle det bli ca 142 (egentligen 142,4) omröstningar på 2 dagar. Det skulle bli kaos. (obsarvera att jag räknade ut det där i huvudet kanske var lite fel, men jag tror det var rätt) jo du räknade rätt och då skulle det bli för mycket sånna trådar så jag tycker att det är bra som det är just nu Men jag vet ju inte om 1/10 del gör omröstningar. Jag är också emot idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Egentligen är det inget att diskutera.. För om Admin är intresserad av att göra en ändring så skriver han oftast i tråden ganska snabbt, men nu har han inte gjort det, antagligen för att detta är en omöjlig idé, som katten sa, det skulle bli för mycket omröstningar.. Alltså är det bara att acceptera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Men asså varför inte ett omröstnings forum eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.