Hoppa till innehåll

Omröstning

Mikael

Rekommendera inlägg

Det är ju bra som det är, om det skulle finnas funktioner till omröstning skulle det bara bli bombat med omröstningar, och om man skulle sätta gräns på antal omröstningar skulle det ändå bara bli mer krångligt. Bli medlem i en grupp så kan man göra omröstningar... Om det är så viktigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju bra som det är, om det skulle finnas funktioner till omröstning skulle det bara bli bombat med omröstningar, och om man skulle sätta gräns på antal omröstningar skulle det ändå bara bli mer krångligt. Bli medlem i en grupp så kan man göra omröstningar... Om det är så viktigt..

Jag håller med om det du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka
Gör så att man bara kan göra en omröstning varannan dag då.

Vi är nu 1424 medlemar om vi säger att 1/10 del gör omröstning på dagar skulle det bli ca 142 (egentligen 142,4) omröstningar på 2 dagar.

Det skulle bli kaos.

(obsarvera att jag räknade ut det där i huvudet kanske var lite fel, men jag tror det var rätt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi är nu 1424 medlemar om vi säger att 1/10 del gör omröstning på dagar skulle det bli ca 142 (egentligen 142,4) omröstningar på 2 dagar.

Det skulle bli kaos.

(obsarvera att jag räknade ut det där i huvudet kanske var lite fel, men jag tror det var rätt)

jo du räknade rätt och då skulle det bli för mycket sånna trådar så jag tycker att det är bra som det är just nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Det skulle bli kaos.

jo du räknade rätt och då skulle det bli för mycket sånna trådar så jag tycker att det är bra som det är just nu

Men jag vet ju inte om 1/10 del gör omröstningar.

Jag är också emot idén.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen är det inget att diskutera.. För om Admin är intresserad av att göra en ändring så skriver han oftast i tråden ganska snabbt, men nu har han inte gjort det, antagligen för att detta är en omöjlig idé, som katten sa, det skulle bli för mycket omröstningar.. Alltså är det bara att acceptera..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...