sessan_83 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Hej jag läste ett inlägg om trillingar och så stog det i enna att man kan fuska (skriva en kod) för att få tvillingar vilken är den koden?? mvh Sessan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Koden är.... IntProp ChansOfTwins 100 Glöm inte att slå in den efter vaggvisan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Koden är.... IntProp ChansOfTwins 100 Glöm inte att slå in den efter vaggvisan IntProp ChansOfTwins 100 funkar inte.. har prövat den MÅNGA gånger men det har inte funkat.. har bara fått tvillingar en gång.. och då använde ja inte ens fusket :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Tyvärr så har jag inte nå fusk om det men kan kanske fixa=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Går det? Och vilka spel till då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 The sims 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jag har också testat men det fungerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Då har ni kanske stavat fel eller nåt för det ska gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Koden är... IntProp ChansOfTwins 100 Men ibland får man bara tvillingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blondiiinenanna Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Om man gör barn och sedan har "woohoo" precis efteråt ökar chansen att få tvillingar! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SiixxiiS Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Var ska man skriva de nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag rekomenderar verkligen inte tvillingar. Du kommer ha väldigt lite tid på dig för att lära dem prata, gå och sitta på pottan. Du kommer bara ha tid för ett av barnen eller misslyckas totalt, möjligt vis att du klarar dig med flera vuxna simmar som tar hand om barnen, men det blir ändå bara jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg