Gäst virrs Skrivet 18 April 2005 Rapport Skrivet 18 April 2005 Om man har glömt lösen till en sida på internet.. vad ska man göra då om man har Glömt bort lösenordet och bytt Mail så att amn inte från lösenordet till sin maijl? Citera
Rallypacker Skrivet 18 April 2005 Rapport Skrivet 18 April 2005 ofta kan man skriva in sitt andvändarnamn och e-,ailadress mågonstans så får man det skickat till sin mail. Citera
fredrikm92 Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 då är det ju helt kört,annars kan man sno acc av nån Citera
Gäst wångö Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 gå in på din gamla mail .. :bah: Citera
Gäst virrs Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 Ja men min mail e ju borta:S.. å jag måste komma in Citera
Gäst Mega99 Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 (redigerat) Hacka dig in : P Detta ska du endast göra om du verkligen behöver din account: Sök på google efter "WWWHack". Jag tar inget som helst ansvar för villken account du hackar, jag tipsar dig om detta program endast för att du ska kunna hitta lösenordet till din account och inte nån annans! JAG TAR INGET SOM HELST ANSVAR OCH TIPSAR OM DETTA PROGRAM ENDAST FÖR HJÄLPANDE SYFTE!!! (det var till alla moderatorer så att dom ska förstå och inte banna mig) Redigerat 30 April 2005 av Mega99 Citera
incognito Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 Hacka dig in : P Detta ska du endast göra om du verkligen behöver din account: Sök på google efter "WWWHack". Jag tar inget som helst ansvar för villken account du hackar, jag tipsar dig om detta program endast för att du ska kunna hitta lösenordet till din account och inte nån annans! JAG TAR INGET SOM HELST ANSVAR OCH TIPSAR OM DETTA PROGRAM ENDAST FÖR HJÄLPANDE SYFTE!!! (det var till alla moderatorer så att dom ska förstå och inte banna mig) Det där är ju brute force, man hackar inget med det där. Den räknar bara ut lösenordet. Tyvärr behöver man en ordlista med alla tänkbara lösenord för annars tar det mer än en vecka att räkna ut lösenordet. Citera
Gäst Mega99 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) nej, det kommer med ordlistor i programmet. Redigerat 1 Maj 2005 av Mega99 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.