Hoppa till innehåll

Lösen

Rekommendera inlägg

Gäst virrs
Skrivet

Om man har glömt lösen till en sida på internet.. vad ska man göra då om man har Glömt bort lösenordet och bytt Mail så att amn inte från lösenordet till sin maijl?

• 2 veckor senare...
Gäst Mega99
Skrivet (redigerat)

Hacka dig in : P

Detta ska du endast göra om du verkligen behöver din account:

Sök på google efter "WWWHack".

Jag tar inget som helst ansvar för villken account du hackar, jag tipsar dig om detta program endast för att du ska kunna hitta lösenordet till din account och

inte nån annans!

JAG TAR INGET SOM HELST ANSVAR OCH TIPSAR OM DETTA PROGRAM ENDAST FÖR HJÄLPANDE SYFTE!!!

(det var till alla moderatorer så att dom ska förstå och inte banna mig)

Redigerat av Mega99
Skrivet

Hacka dig in : P

Detta ska du endast göra om du verkligen behöver din account:

Sök på google efter "WWWHack".

Jag tar inget som helst ansvar för villken account du hackar, jag tipsar dig om detta program endast för att du ska kunna hitta lösenordet till din account och

inte nån annans!

JAG TAR INGET SOM HELST ANSVAR OCH TIPSAR OM DETTA PROGRAM ENDAST FÖR HJÄLPANDE SYFTE!!!

(det var till alla moderatorer så att dom ska förstå och inte banna mig)

Det där är ju brute force, man hackar inget med det där. Den räknar bara ut lösenordet. Tyvärr behöver man en ordlista med alla tänkbara lösenord för annars tar det mer än en vecka att räkna ut lösenordet.

Gäst Mega99
Skrivet (redigerat)

nej, det kommer med ordlistor i programmet.

Redigerat av Mega99

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...