Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 kan nån tipsa mig om en bra pokémon? jag har planerat lite och kommit fram till detta lag: Blaziken Latios Rayquaza Groudon Kirila Och vem mer? Säg Till Om Nån Är Dålig Och Vilken Jag Ska Byta Ut Den Mot... (jag har Ruby) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 kan nån tipsa mig om en bra pokémon? jag har planerat lite och kommit fram till detta lag: Blaziken Latios Rayquaza Groudon Kirila Och vem mer? Säg Till Om Nån Är Dålig Och Vilken Jag Ska Byta Ut Den Mot... (jag har Ruby) Öh, Vem är den där Kirila? Den verkr inte vara så bra men i alla fall så är nog den bästa i ditt lag Rayquaza fast det bror ju också på leveln! Men jag tror nog Rayquaza har mest level så då är nog den starkast! Senk kommer Groudon sen kommer Latios sen kommer Balziken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Rayquaza är ett bra val i ditt lag men dem andra vet jag inte om dem är så bra i ditt lag vem vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 LC: Det här rekomendérar jag: Blaziken Latios Slamence Rayquasa Groundon Registeel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjallis_87 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Detta är i alla fall mitt förslag Blaziken Latios Rayquaza Groudon Kirila Flygon Är den till räkligt högt levrad och har de rätta attackerna kan den bli en grymt svår motståndare, men nackdelen är att det är en dragon typ, den tål alltså inte ice, men möter den en annan dragon type är det bra att ha en dragon atack, jag själv rekomenderar outrage, den är mycket bra men nackdelen är att amn blir förvirad när den har gjort sina omgångar, 2-3 håller den på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Hur får man Rayquasa? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Mew, Mew, Mew, Mew, Mew, Mew är teamet jag tycker alla ska ha =P (Ja, jag VET att jag använt Gameshark för att få dem på ruby=P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Nej Golden mew Golden mew Golden mew Golden mew Golden Mew Golden mew tycker jag då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag tycker Blaziken Rayquasa Latios Groudon Wailord Raichu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Hur får man Rayquasa? :cry: Det hör inte till ämnet men jag kan svara ändå. Man fångar den högst upp i Sky pillar som ligger en lite bit nordöst om pacifidlog town. Man måste ha klarat pokemonligan för att kunna komma till sky pillar och man måste ha Mach Bike för att kunna komma högst upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Nej Golden mew Golden mew Golden mew Golden mew Golden Mew Golden mew tycker jag då. då tycker du bra =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag har as sumpiga pokémon på mitt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg