XcoN Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 mm jag spelar ibbland.. har 2 brossor som spelar det,,... båda har flera lvl 60 gubbar... ;) :) :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) jag har en 32 priest på shattered hand (undead) och en 14 warlock på argent dawn (orc) oj just det ja , har en 22 night elf druid och en 21 :rambo: human warrior på stormreaver Redigerat 15 Juni 2005 av Fang.Fury Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Alliance = Fags ! Har ni inget bättre för er än att ta Alliance ! det e helt Gayigt Plus Orättvist 74 % är Alliance på Min Server det e Skit , Ni kan ta er i röven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Ja kör det... Ja heter Huma.. Elf Hunter lvl 28 ja kör på shattred hand :P hehe jag är undead priest på den servern.....level 32..... :D skulle va kul att få möta dig någon gång :cool: ......jag heter boneblesser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Är det inte någon som spelar Wow här på fuska?? Jag spelar wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 vi kör på zenedar.....vi heter...ULFbajsULF och tutanen..och baldor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Ny karaktär på Ravencrest. ;O Level 25 Troll Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Emerald dream, lv 24 human warrior. Namnet e Wizrobe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 va f*n ja lirar Aszune Ras klass Lvl ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Har startat en alt på Earthen ring, RP är ju rätt kul, ni borde pröva =P vad gör man på RP ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Human warrior lvl 19 Night elf druid lvl 24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) Har startat en alt på Earthen ring, RP är ju rätt kul, ni borde pröva =P Rp kul?? du kan ju springa runt i Ironforge om du e Horde och questa där meningen med spelet e ju att Horde ska döda Alliance och tvärtom.. Lvl 21 undead rouge(main) på Stormreaver o Lvl 13 gnome warlock på skullcrusher(alt) kommer inte kunna spela på hela sommaren :( Redigerat 13 Juli 2005 av Coco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg