Burken Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Han bara sitter där och "blessar" alla ju....."god bless you, god bless you to and god bless you to....NO not you, you over ther! Yes you!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 men denna verkar bra som påve Det återsto att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men han verkar ha diciplin i alla fall. och han är tysk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men han verkar ha diciplin i alla fall. och han är tysk... Vad är det med det da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 tyskar är bra människor, det har de alltid varit, dessutom var han Hitler jugend, det ger diciplin, ingen mes i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Så du gillar Hitler da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 det har jag inte sagt, men jag hatar honom inte heller... jag sa att han fått diciplin av att vara Hitler Jugend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 varför trodde du jag gilla Hitler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Du skrev ungeför så att du gillade Hitler det var därför jag trode så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 det gjorde jag inte, jag gillade tyskar, och tyckte inte illa om honom men aldrig att jag gillade han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det där var invecklat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.