Kraver Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (redigerat) Nu är det en vecka kvar tills Guild wars kommer ut. Jag undrar om någon ska skaffa det. För isåfall har jag skapat en klan som alla är välkomna i. Det är som WoW. Redigerat 20 April 2005 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Vad är Guild Wars för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag känner igen namnet men jag kan inte komma ihåg va de e förnåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Granli Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Google.se någon?! http://wiki.fz.se/Guild_Wars :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 kolla på deras hemsida www.guildwars.com. Det är tre av grundarna från blizzard som har hoppat av och skapat detta mmorpg spel utan månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 nej de värckar ett trågit spel :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Har du testat det eller <_< Jag har på beta helgen. Det slår WoW med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 de verkar sådär. är det någon startkostnad för acounten (förutom spelets kostnad)????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 nej bara kostnaden för spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Gangstawar är nog roligare http://www.gangstawar.com/index.php?act=sp...clink=8c2693379 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 det trot jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det är tre av grundarna från blizzard som har hoppat av och skapat detta mmorpg spel utan månadskostnad. Det måste ha varit det dummaste dem gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.