HellBoy__! Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 En dag så stod det att jag var tvungen att logga in med lösen! KOMMER EJ ihåg. Det brukar logga in själv vet ej vad som hän det står att man kan klicka på en länk så att man får ett nytt lösen men jag har väntat i 3 dagar nu vad gör jag för fel? :blink: OBS/försökt flera gånger. Hjälp mig snälla.... :cry:
Doed Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 jag tror att man gör så att man skriver in sitt användarnamn och sen trycker man på "jag har glömt mitt lösenord så skickar dom de till din e-mail. så brukar de va iaf
Pikachu86a Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 En dag så stod det att jag var tvungen att logga in med lösen! KOMMER EJ ihåg. Det brukar logga in själv vet ej vad som hän det står att man kan klicka på en länk så att man får ett nytt lösen men jag har väntat i 3 dagar nu vad gör jag för fel? :blink: OBS/försökt flera gånger. Hjälp mig snälla.... :cry: Du får väll skicka e-post till dom som har gjort stream och fråga varför du inte får dit nya lösenord.
Rekommendera inlägg