0013 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag men Team Dark då? Då kan ju inte E-123 Omega flyga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Snabb Sonic, Flyga Knuckles men Tails är ju smart. men tails flyger och kuckles e smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Ehh Knuckles Smart? Hahahahaha Det var ju det dummaste jag hört. Han vet ju inte ens när han blir lurad hahaha. Hur blir det med Team dark då? Sonic och Shadow är värsta fienderna. Knuckles och Rouge med(Rouge flyger). Omega och Tails är ungefär fiender. Knuckles vet säkert inte vem Omega är och Tails vet knappt nåt om Rouge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Team Sonic= Sonic, Snabb. Tails, Flyga. Knuckles, Stark Team Dark= Shadow, Snabb. Rouge, Flyga. E-123 Omega, Stark. Team Chaotix= Vector, Snabb. Charmy, Flyga. Espio, Stark. Team Rose= Amy, Snabb. Cream, Flyga. Big, Stark Förresten när man flyger håller man i dom andra och det kan ju inte Knuckles göra för han svävar ju. Förresten, som 0013 sa vet ju inte ens Knuckles när han blir lurad så han kan ju inte vara smart. Och om Knuckles skulle vara smart så borde ju Omega, Espio óch Big vara smarta. Omega, en stridsrobot, borde ju inte vara så smart. Espio vet jag inte mycket om men jag tror inte han skulle vara så smart. Och jag tror knappast att puckot och livsnjutaren, Big skulle vara så smart därför inga smarta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jo Omega är rätt smart men. Ja har det Sonic, Shadow, Amy, Vector snabba. Rouge, Charmy, Cream, Knuckles flyga Omega , Espio , Big...nä glöm det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Nej Tails flyger. Hur skulle det se ut om Knuckles bärde på Sonic och Tails. Han måste ju ha armarna utsträckta för att flyga, och om dom hade hängt i benen så hade det inte gått. Dessutom svävar han bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Rouge måste ju också det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Antagligen inte för hon har ju vingar. Bar för att hon gör det i SA2B betyder dt inte att hon gör det i Sonic heroes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Nej men Tails kanske inte orkar flyga å länge ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jo i chao garden på SA2B flyger han hur länge som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 japp det håller jag med om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Ja men inte i SADX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg